Bevezetés a tartalommarketingbe - Legjobb Verziód

vedd kézbe a vállalkozásod tartalommarketingjét!

Tanulj a türkiz-től tartalommarketinget!

A célközönségednek hasznos tartalmak készítése és terjesztése, azaz a tartalommarketing létfontosságú a vállalkozásod számára.

Vajon kellő számban és hatékonyan tudod elérni a leendő vevőidet, ügyfeleidet?

Képes vagy magadra irányítani a figyelmüket és felkelteni az érdeklődésüket a terméked, szolgáltatásod iránt?

Erős kapcsolatot tudsz kiépíteni velük ahhoz, hogy végül a vásárlóiddá, ügyfeleiddé váljanak akár hosszú távon is?

Ha nem válaszoltál minden kérdésre igennel, el kell sajátítsd a szükséges tudást.

Kezdő vállalkozóként így azonnal magasabb fokozatra kapcsolhatsz és gyorsabban fejlődhet a bizniszed. Ha már vállalkozol, de az üzletmenet stagnál, akkor pedig végképp ideje némi lendületet adni a dolgoknak.

Ha úgy döntöttél, nekiállsz gatyába rázni az üzletedet és elkezded a hatékony tartalomkészítést, neked való a Bevezetés a tartalommarketingbe című instant csomagunk.nekiáll

Mit tartalmaz a csomag?

Egy videót és két e-könyvet:

A videó áttekintést nyújt a tartalommarketing legfontosabb szabályairól. Gyorsan megnézheted és már használhatod is a benne foglalt tippeket, tanácsokat.

A videóban az alábbiakról lesz szó:

  • Rövid vagy hosszú tartalmakat célszerű-e készíteni?
  • Hogyan építsd fel a tartalmaidat?
  • Hogyan blogolj?
  • Melyek a keresőoptimalizálás legalapvetőbb szabályai?
  • 3 tartalomtípus, amit sikeresen alkalmazhatsz.

A hatékony e-mail marketing című e-könyv kivonat a Tartalommarketing Mesterkurzus című online tanfolyamunk anyagából, és az egyik leghatékonyabb marketing-eszköz rejtelmeibe vezet be. Az e-mail ugyanis az egyetlen kommunikációs csatorna, ami valóban a tiéd, ahol te irányíthatsz és ahol semmilyen algoritmus-változtatás nem szólhat bele, hogy milyen mértékben éred el a feliratkozóidat.

Az e-könyvben az alábbiakról lesz szó:

  • Hogyan érd el, hogy feliratkozzanak a listádra?
  • Milyen legyen a feliratkozási űrlap
  • 15 vevőmágnes-ötlet
  • Hogyan épüljön fel a hírlevél-sorozatod
  • Mi legyen a tárgymezőben
  • Hogyan írd meg a levelet?

Storytelling: a történetmesélés a tartalommarketing sztárja című e-könyv ugyancsak a Tartalommarketing Mesterkurzus anyagából készült, de kiegészítettük további információkkal is.

Az e-könyvben az alábbiakról lesz szó:

  • A történetmesélés, mint marketingeszköz
  • Hogyan kezdj hozzá?
  • Milyen a jó sztori?
  • A történet felépítése
  • Mit jelent a Hős Útja?
  • 7 lépéses történetkészítési modell
 

Mit kockáztatsz, ha nem rendeled meg az instant csomagot:

  • Nem tudod elkezdeni felépíteni vagy fejleszteni a vállalkozásodat. Ami nem fejlődik, az egy ideig stagnál, aztán leépül.
  • Nem érsz el új vevőket, ügyfeleket, sőt, előbb-utóbb a régiek is elpártolnak.
  • Esélyed sem lesz a konkurenciával szemben.
 
 
Garancia-logó15 (1)

Mit nyersz, ha megrendeled az instant csomagot:

  • Csekély időráfordítással juthatsz hasznos ismeretekhez.
  • A tanultakat azonnal elkezdheted alkalmazni.
  • Ha a tanácsok alapján hozzáfogsz a tartalommarketinghez, meglátod, hogy nem is ördöngösség.
  • Nem kell hozzá marketinges előképzettség.
  • Nem zúdul rád tengernyi új infó és szakkifejezés, csak a lényeg.
  • Költséghatékony.
  • Kockázatmentes: 15 napos pénzvisszafizetési garanciát nyújtunk, ezért nem veszíthetsz semmit. Ha úgy érzed, az anyag nem érte meg az árát, nem volt számodra hasznos, írj nekünk, és visszatérítjük a vételárat.

Vélemények a tanfolyam résztvevőitől:

Rózsa Sára

a Lelki Egészség Éjszakája megálmodója

„Mivel online marketingben még kezdő vagyok, főleg az alaplépéseknél, a „hogyan induljak el?”-kérdésekben segített a tanfolyam. Biztos vagyok benne, hogy a vállalkozásom fejlesztéséhez hozzá fog járulni, amint élesben belevágok. És ez már csak rajtam múlik. 🙂

Számomra a népszerű tartalomtípusok bemutatása volt a leghasznosabb, és a storytelling részletes ismertetése, mint a “tartalommarketing sztárja”. Hasznosnak éreztem a blogolásról kapott információkat is, most szembesültem azzal, hogy milyen tudatossággal, átgondoltan érdemes felépíteni egy blogot, megírni egy blogbejegyzést. Az anyag előzetes marketing-ismeretek nélkül is érthető volt. Ami szintén nagyon hasznos volt számomra, hogy hozzáállásbeli instrukciókat is kaptam arra vonatkozóan, hogyan érdemes művelni az online marketinget.”

Lénárt Rita

gyógy- és sportmasszőr, kézápoló és műkörömépítő 

„Sokat tanultam a tartalommarketing követelményeiről, hogy milyen tartalmat célszerű összerakni. Hasznos információkhoz jutottam többek között a formai elvárásokat illetően is.

Ami nagyon tetszett, hogy az emberek problémáját helyezzük középpontba, nem pedig az értékesítést. Megismertem a különböző online tartalomtípusokat is. Ennek hatására már biztos, hogy beszerzek egy jó minőségű kamerát és elkezdek videókat gyártani. Nagyon bejött az alaptanfolyam, nem kérdés, hogy a mesterkurzuson is részt veszek!”

Váradi Csilla

gyógytornász-fizioterapeuta 

„Sosem tanultam marketinget, hiszen az egészségügyi főiskola tantervében sajnos nem szerepelnek vállalkozói ismeretek. Kezdő vállalkozóként kifejezetten hasznosnak találtam a kurzust és rengeteg új ötlettel gazdagodtam általa. A már meglévő szedett-vedett tudásom is keretet kapott. A tanult módszereket sikerrel építettem be az online felületeim marketingjébe. Mindenképp ajánlom, ha hasznos, lényegre törő tudást szeretnél.”

Gyakran ismételt kérdések és válaszok:

Kezdő vállalkozó vagyok, érdemes jelentkeznem?

Mindenképp, hiszen ez segítségedre lesz abban, hogy ne topogj egy helyben, és a sikertelenség miatt ne menjen el a kedved az egész vállalkozástól.

Hol és hogyan érhetem el a videót és az e-könyveket?

A bankkártyás fizetés után azonnal küldünk egy e-mailt. Ebben megkapod a szükséges instrukciókat a saját zárt tanfolyami felületedhez való hozzáférésről. Innen majd bárhonnan bármikor elérheted a tudásanyagot.

Nincsenek marketinges ismereteim, ez gond?

Nem, mert az alapoktól kezdjük a tudás felépítését.

Hogyan tudok fizetni?

Bankkártyával, az OTP SimplePay rendszerén keresztül, ami egyszerű és biztonságos. Ha már elmentetted a kártyádat a rendszerben, az egész csak egy gombnyomás. A fizetésről e-számlát kapsz e-mailben.

Ha számodra valami miatt nem megoldható a bankkártyás fizetés, vedd fel velünk a kapcsolatot a hello@turkiz.hu e-mailen, és megoldjuk, hogy emiatt ne maradj ki.

Milyen típusú vállalkozásoknak való ez a csomag?

A vállalkozás típusa nem számít, tehát bárki jöhet, aki online tartalommarketinget használ vagy szeretne használni a vállalkozása népszerűsítésére. Az is mindegy, hogy terméket értékesítesz-e vagy szolgáltatást kínálsz.

A csomag révén profi tartalommarketinges leszek?

Nem, ahhoz azért jobban el kell mélyedni a témában. Arra azonban kiváló ez a gyorstalpaló, hogy elindulj az úton és megtedd az első lépéseket, amik már eredményeket is hoznak.

Mennyibe kerül a csomag?

A Bevezetés a tartalommarketingbe instant csomag ára 6990,- Ft, helyett most bevezető áron csak 3790,- Ft

Kitől fogsz tanulni?

Dr. Léhner Zsuzsa vagyok, a TÜRKIZ Tartalom alapítója. Tanultam újságírást, forgatókönyvírást, dolgoztam szerkesztő-újságíróként. Cikkeket írtam, mások cikkeit pedig szerkesztettem, emellett lektorként is közreműködtem egy regény kiadásában.  Megírtam több e-könyvet, valamint két nyomtatásban megjelent regényt, amiknek a kiadását és terjesztését is én intéztem. A képen látható a második, Az El Camino hóhéra című misztikus krimi. Jogászként végeztem, szakvizsgáztam, majd mediációt, coachingot tanultam, és van egy ügyvédi irodám. Egyik fő szakterületem a szerzői jog, amiből speciális képzettséget is szereztem, és ami ugyancsak kapcsolatban áll a szöveges és vizuális alkotásokkal. Láthatod, hogy fontos számomra a tanulás, új ismeretek elsajátítása, az ön- és vállalkozásfejlesztés.  A régi mondást átalakítva: a jó vállalkozó holtig tanul! 😊 Az írás és a fotózás régóta az életem fontos része, így a szöveges és vizuális tartalomkészítésben egyaránt otthon vagyok, a marketinget pedig sok tanulás és tapasztalat révén illesztettem hozzá. A tartalommarketing igazán érdekes, változatos és hatékony eszköz, ha jól csináljuk. A szemléletem pragmatikus: az elméleti tudás ne öncélú legyen, hanem a gyakorlatba is átültethető és hasznosítható. Ezt szeretném neked is átadni a tudásanyagaim által.

A TÜRKIZ Tartalom küldetése, hogy tartalmat adjon a kisvállalkozások céljainak azáltal is, hogy hasznos tudásanyagokkal segíti őket a siker felé vezető úton.

A megrendelésed elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény irányadó. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. A szerződést a megrendelő űrlap kitöltésével és a hozzá tartozó gombra való kattintással a Flower-Power Consulting Kft-vel kötöd. Cégünk maradéktalanul alávetette magát a vonatkozó jogszabályoknak, adatkezelési tájékoztatónkat itt éred el. (link: https://turkiz.hu/adatkezelesi-tajekoztato/)