Légy a vállalkozásod profi tartalommarketingese!

A célközönségednek hasznos tartalmak készítése és terjesztése, azaz a tartalommarketing létfontosságú a vállalkozásod számára.

Vajon kellő számban és hatékonyan tudod elérni a leendő vevőidet, ügyfeleidet?

A jó blog 5+1 titka

Képes vagy magadra irányítani a figyelmüket és felkelteni az érdeklődésüket a terméked, szolgáltatásod iránt? Sokan olvassák a blogodat, a hírleveledet, számos követőd van a céges közösségi oldalaidon, gyakoriak és jók a visszajelzések is?

Erős kapcsolatot tudsz kiépíteni velük ahhoz, hogy végül a vásárlóiddá, ügyfeleiddé váljanak akár hosszú távon is? Építesz közösséget, sok a visszatérő vásárlód, régi ügyfeled, akik ráadásul nem kimondottan árérzékenyek?

Ha nem válaszoltál minden kérdésre igennel, felmerül két további kérdés:

Szeretnéd kiszervezni a vállalkozásod tartalommarketingjét egy szakembernek vagy ügynökségnek? A vállalkozásod jelenlegi nyeresége ezt lehetővé teszi?

Ha mindkét kérdésre igennel válaszoltál, akkor talán felesleges számodra a Tartalommarketing Mesterkurzus. Bár ez esetben is hasznos lehet, mert könnyebben szót fogsz érteni a marketingeseddel.

Ha viszont nem akarod, vagy nem tudod kiszervezni a tartalommarketinget, magadnak kell alkalmassá válnod rá. Egyébként is, ma már nemcsak a marketingeseknek kell érteniük a marketinghez, hanem minden vállalkozónak, cégvezetőnek minimum alap, de inkább haladó szinten.

Ha úgy döntöttél, hogy az alapoktól kezdve átfogó tudást szeretnél szerezni, neked való a Tartalommarketing Mesterkurzus nevű online tanfolyamunk. .

Mit tartalmaz a tanfolyam?

Egy 80 leckéből álló 15 részes videósorozatot és néhány bónuszt.

A 15 rész az alábbi témákat öleli fel:

  1. Bevezető, bemutatkozás, a tanfolyam tartalma
  2. A marketing alapjai – bónusz: Marketing alapfogalmak e-könyv
  3. A tartalommarketingről általánosságban
  4. Tartalomstratégia, ötletforrások
  5. Tartalomtípusok
  6. Tartalomformátumok és újrahasznosítás
  7. Szövegírás
  8. Keresőoptimalizálás
  9. Webes megjelenés
  10. Tartalomterjesztés
  11. E-mail marketing
  12. Közösségi média – Facebook
  13. Közösségi média – Instagram
  14. Az eredmények mérése
  15. Zárszó

Nézd meg az 1. rész videóját

amely a tartalommarketing fontosságáról és a tanfolyam felépítéséről szól, valamint arról, hogy kitől fogsz tanulni:

Videó lejátszása

Mit kockáztatsz, ha nem végzed el a Mesterkurzust:

  • A tartalommarketing továbbra is csak egy misztikus kifejezés marad számodra, és nem
    ismered meg azt a pozitív hatást, amit a vállalkozásod sorsára és így a te életminőségedre gyakorol.
  • Nem tudod felépíteni vagy fejleszteni a vállalkozásodat.
  • Nem érsz el új vevőket, ügyfeleket, sőt, előbb-utóbb a régiek is elpártolnak.
  • Esélyed sem lesz a konkurenciával szemben.
inbound tartalommarketing
Garancia-logó15 (1)

Mit nyersz, ha elvégzed a Mesterkurzust:

  • Előzetes marketing-ismeretek nélkül is alapos, átfogó tudást szerzel, amit alkalmazni is tudsz.
  • Ha már vannak marketing-alapismereteid és tartalommarketinggel is próbálkoztál, olyan rendszerezett tudást és hasznos tippeket kapsz, amik sokkal hatékonyabbá teszik az eddigi törekvéseidet.
  • A vállalkozásodat felfelé ívelő pályára állíthatod, és megtapasztalhatod, hogyan növekednek a bevételeid.
  • Kockázatmentes: 15 napos pénzvisszafizetési garanciát nyújtunk, ezért nem veszíthetsz semmit. Ha úgy érzed, az anyag nem érte meg az árát, nem volt számodra hasznos, írj nekünk, és visszatérítjük a vételárat.

Vélemények a tanfolyam résztvevőitől:


Váradi Csilla

Gyógytornász-fizioterapeuta

Sosem tanultam marketinget, hiszen az egészségügyi főiskola tantervében sajnos nem szerepelnek vállalkozói ismeretek. A Mesterkurzus során az alapoktól felépítve ismerkedhettem meg az igazi minőségi tartalomgyártással, és nagyon sok hasznos ötletet kaptam vállalkozásom fellendítéséhez. Személyes kedvencem a storytelling, amihez megfelelő információk hiányában ritkán mertem nyúlni, de most már egészen biztos, hogy hasznos lesz az online munkám során. Rengeteget inspirálódtam, a videóknak hála, ezer meg ezer ötletem vár megvalósításra! Ami nagyon tetszett, hogy a kurzus jól tagolt, érthető és könnyen áttekinthető. Szívből ajánlom mindenkinek!

Tóth Eszter

színtanácsadó, stílusszakértő, személyi stylist

Az ember nem is gondolná, hogy néhány kattintáson mennyi múlik! Kihagyhatatlan képzés, mely azon túl, hogy összefoglal mindent, amit jelenleg a tartalommarketingről tudni érdemes, konkrét gyakorlati példákkal is segít, hogy minél előbb átültethessem a tanultakat a saját vállalkozásomban is. Keresőoptimalizálás, SEO, Google Analytics, storytelling és az online jelenlét megannyi fontos aspektusa, melyek nélkül ma egy vállalkozás nem rúghat labdába – ezekről mind szó esik a Mesterkurzuson.

Lénárt Rita

Gyógy- és sportmasszőr, kézápoló és műkörömépítő 

Hasznos volt számomra a tanfolyam, mert érthetően van felépítve, és egy olyan laikus számára is emészthető, mint amilyen én vagyok. Nagyon tetszik, hogy felsorolásszerűen kaptam megoldásokat a különböző marketingfogásokra, és ezek tartalmanként ki is vannak fejtve az anyagban. Számomra fontos az is, hogy különböző példákkal alátámasztja, magyarázza például a SEO használatát, azt, hogy mire fektessek nagy hangsúlyt. A tanácsokból megtudtam, hogyan írjam meg  a tartalmat, hogyan terjesszem, hogy elérjem vele az embereket, és hogyan tudom megtartani, bővíteni a célközönséget. Rengeteg új és hasznos információval gyarapodtam a videók által. Már van bátorságom a tartalomgyártáshoz, és nemsokára neki is látok a kidolgozásához!

Hegedűs Zsófia

Kutya-fizioterapeuta

Nagyon hasznosnak találtam a tananyagot! Sok olyan dolgot értettem meg belőle, amiről eddig csak hallottam, de igazán nem volt még az enyém. Kifejezetten tetszett, hogy konkrét tanácsokat adott, lépésről lépésre végigvezetett az egyes folyamatokon, nekem már csak ki kell dolgozni. A munkát nekem kell beletenni, az utat viszont kivilágította számomra a tanfolyam. az igazi minőségi tartalomgyártással, és nagyon sok hasznos ötletet kaptam vállalkozásom fellendítéséhez. Személyes kedvencem a storytelling, amihez megfelelő információk hiányában ritkán mertem nyúlni, de most már egészen biztos, hogy hasznos lesz az online munkám során. Rengeteget inspirálódtam, a videóknak hála, ezer meg ezer ötletem vár megvalósításra! Ami nagyon tetszett, hogy a kurzus jól tagolt, érthető és könnyen áttekinthető. Szívből ajánlom mindenkinek!

Faggyas Ágnes

Óvodapedagógus

A Tartalommarketing Mesterkurzus lehetősége épp akkor jött velem szembe, amikor egy barátom megkért, hogy nézzek rá a vállalkozására, hátha tudok jó ötletekkel szolgálni, viszonylag laikusként. A tanfolyam segített, hogy a javaslataimat megfelelő formában és a lehető legprofibban, hatékonyan fogalmazzam meg.  Zsuzsa személye rövid idő alatt ismerős lett, olyasvalaki, akire szívesen figyeltem. Tapasztalattal is megerősített tudását könnyedén befogadhatóan adja át (én jegyzeteltem közben :-)). Az anyag jól tagolt, érthető, profi! Ajánlom mindazoknak, akik most indítanak vállalkozást vagy még “csak” gondolkoznak rajta, illetve azoknak, akik elakadtak a marketingben. Aki még a tervezés stádiumában van, annak a megfelelő hozzáálláshoz is alapot ad. Olyan színvonalú ez az anyag, amilyet mindig keresek a mai világban, és amiben hiszek is! Köszönöm, valóban értéket kaptam.

.

Rózsa Sára

Építész

Mivel kezdő szinten vagyok tartalommarketingben, a kurzusban elhangzottak egy részét biztosan csak a későbbiekben tudom hasznosítani. Azonban ebben az anyagban is voltak olyan információk, amelyek már a jelenlegi szinten is hasznosnak bizonyultak, illetve a hosszútávú stratégia megtervezésénél mindenképpen figyelmet érdemelnek. A tananyag felépítése, tagolása világos, nagyban segíti a megértést. Számomra a tartalomtípusok bemutatása, összegzése, ezek – minimális időráfordítást igénylő – variálhatóságára vonatkozó ötletek a leghasznosabbak. Nagyon tetszett a részletes, gyakorlatias instrukcióadás az apró, de el nem hanyagolható kérdésekben – kvázi time-management szinten is (pl. interjú készítésének előkészítő lépései, a Facebook-posztok írásának gyakorlati tudnivalói). A tartalom összeállítására vonatkozó gyakorlati útmutatáson túl az elvi, attitűdbeli információk nyújtottak új ismereteket számomra, például annak tudatosítása, hogy értéket adjunk, tanítsuk a célközönséget. Tehát a majdani vásárlóimhoz való viszonyulást alapozta meg a tanfolyam, amelyet külön értéknek tartok.

Gyakran ismételt kérdések és válaszok:

Kezdő vállalkozó vagyok, érdemes jelentkeznem?

Mindenképp, hiszen ez segítségedre lesz abban, hogy ne topogj egy helyben, és a sikertelenség miatt ne menjen el a kedved az egész vállalkozástól.

Hol és hogyan érhetem el a videót és az e-könyveket?

A bankkártyás fizetés után azonnal küldünk egy e-mailt. Ebben megkapod a szükséges
instrukciókat a saját zárt tanfolyami felületedhez való hozzáférésről. Innen majd
bárhonnan bármikor elérheted a tudásanyagot.

Nincsenek marketinges ismereteim, ez gond?

Nem, mert az alapoktól kezdjük a tudás felépítését.

Hogyan tudok fizetni?

Bankkártyával, az OTP SimplePay rendszerén keresztül, ami egyszerű és biztonságos. Ha már elmentetted a kártyádat a rendszerben, az egész csak egy gombnyomás. A fizetésről e-számlát kapsz e-mailben.

Ha számodra valami miatt nem megoldható a bankkártyás fizetés, vedd fel velünk a kapcsolatot a hello@turkiz.hu e-mailen, és megoldjuk, hogy emiatt ne maradj ki.

Milyen típusú vállalkozásoknak való ez a csomag?

A vállalkozás típusa nem számít, tehát bárki jöhet, aki online tartalommarketinget használ vagy szeretne használni a vállalkozása népszerűsítésére. Az is mindegy, hogy terméket értékesítesz-e vagy szolgáltatást kínálsz.

Vannak marketinges ismereteim, érdemes jelentkeznem?

Ez attól függ, hogy a marketinges ismereteid milyen mélységűek. Ha régi motoros vagy a marketingben, akkor ez a tanfolyam nem neked való. Ha viszont a többséghez
hasonlóan eddig autodidakta módon igyekeztél a vállalkozásod működtetéséhez
marketing-ismereteket szerezni, úgy gondolom, számodra is hasznos lesz a tanfolyam.

Mennyibe kerül és mit tartalmaz a Mesterkurzus?

Kétféle csomag közül választhatsz:

Zafír csomag

Tartalma

  • 15 videó 80 leckével (mindet eléred egyszerre egy zárt felületen)
  • Marketing alapfogalmak e-könyv

19.990,- Ft helyett most bevezető áron csak 14.990,- Ft

Smaragd csomag

Tartalma

24.990,- Ft helyett most bevezető áron csak 19.990,- Ft

Gyémánt csomag

Tartalma

49.990,- Ft helyett most bevezető áron csak 39.990,- Ft

Kitől fogsz tanulni?

Dr. Léhner Zsuzsa vagyok, a TÜRKIZ Tartalom alapítója. Tanultam újságírást, forgatókönyvírást, dolgoztam szerkesztő-újságíróként. Cikkeket írtam, mások cikkeit pedig szerkesztettem, emellett lektorként is közreműködtem egy regény kiadásában.  Megírtam több e-könyvet, valamint két nyomtatásban megjelent regényt, amiknek a kiadását és terjesztését is én intéztem. A képen látható a második, Az El Camino hóhéra című misztikus krimi. Jogászként végeztem, szakvizsgáztam, majd mediációt, coachingot tanultam, és van egy ügyvédi irodám. Egyik fő szakterületem a szerzői jog, amiből speciális képzettséget is szereztem, és ami ugyancsak kapcsolatban áll a szöveges és vizuális alkotásokkal. Láthatod, hogy fontos számomra a tanulás, új ismeretek elsajátítása, az ön- és vállalkozásfejlesztés.  A régi mondást átalakítva: a jó vállalkozó holtig tanul! 😊 Az írás és a fotózás régóta az életem fontos része, így a szöveges és vizuális tartalomkészítésben egyaránt otthon vagyok, a marketinget pedig sok tanulás és tapasztalat révén illesztettem hozzá. A tartalommarketing igazán érdekes, változatos és hatékony eszköz, ha jól csináljuk. A szemléletem pragmatikus: az elméleti tudás ne öncélú legyen, hanem a gyakorlatba is átültethető és hasznosítható. Ezt szeretném neked is átadni a tudásanyagaim által.

A TÜRKIZ Tartalom küldetése, hogy tartalmat adjon a kisvállalkozások céljainak azáltal is, hogy hasznos tudásanyagokkal segíti őket a siker felé vezető úton.

A megrendelésed elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény irányadó. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. A szerződést a megrendelő űrlap kitöltésével és a hozzá tartozó gombra való kattintással a Flower-Power Consulting Kft-vel kötöd. Cégünk maradéktalanul alávetette magát a vonatkozó jogszabályoknak, adatkezelési tájékoztatónkat itt éred el. (link: https://turkiz.hu/adatkezelesi-tajekoztato/)